Būkime sveiki ir gražūs...

Judesys, plastika ir gimnastika turi užimti svarbią vietą kiekvieno žmogaus, ypač moterų, gyvenime, nes kasdienybė alina, o rūpesčiai – sekina... Kuomet suprasime, jog skirdamos daugiau laiko sau pagerinsime ne tik fizinę, bet ir psichologinę būseną (mažiau kankins ligos, pagerės savijauta, bei nuotaika, turi įtakos lengvesnį bendravimą su kitais žmonėmis), tuomet pradėsime jausti mankštos ir gimnastikos poreikius. Negailėkime laiko sau ir pradėkime formuoti savo naujuosius įpročius. Sunkiausi būna pirmieji žingsniai, tačiau kai judesys tampa įpročiu, organizmas sustiprėja, o kūno svoris pradeda mažėti, daugeliui jau nebereikia didelių pastangų, nes gyvenimas tampa nebeįmanomas be judesio.

Dažniausiai moterys pradėdamos mankštintis, nori greitai sumažinti savo antsvorį, tačiau patikėkite, jog tik sportuojant svoris greitai nenukris, kadangi būtina sveikai ir taisyklingai  maitintis. Šiuolaikinės moterys privalo rūpintis savimi, negalvodamos vien apie tai, kaip tapti liesoms ir lieknoms, nes svarbiausia – būti sveikoms, lanksčioms ir judrioms. Mankšta ir treniruotė yra ne pirmasis, tačiau be galo svarbus Jūsų padėjėjas. Tikėdami, jog Jūs, moterys, rūpinatės savo išvaizda ir sveikata, siūlome mūsų sporto klubo trenerių pagalbą, kurios dėka Jūs tapsite dar tvirtesnės, lankstesnės ir gražesnės. Jau daug metu visame pasaulyje labai populiari, ypač tarp moterų , yra aerobika. Aerobikos elementai, muzikinis fonas padeda plėtoti moters funkcinės galias, taip pat sužadinti teigiamas emocijas fizinės veiklos metų. Mūsų sporto klube organizuojami grupinės aerobikos užsiėmimai, kurių metu, grojant muzikai, naudojamas įvairus sporto inventorius, atliekami aerobiniai jėgos, tempimo ir atpalaidavimo pratimai. 

Širdies- kraujagyslių, kvėpavimo ir raumenų sistemos fizinių pratimų atlikimo metu ypatingai reaguoja į padidėjusi fizinį aktyvumą, į ląsteles patenka daugiau kraujo, t.y. organizmas yra geriau aprūpinamas deguonimi. Reguliarus pratimų atlikimas gerina žmogaus fizinę būklę, nes širdis tampa stipresnė ir dirba daug efektyviau.

Sporto klubas „Liūto narvas“ siūlo kelių lygių aerobikos treniruotes. Pirmiausia reikia išmokti taisyklingos aerobikos žingsnių technikos, nes būtent ji daugiausia lemia, koks bus fizinio krūvio ir pratimų poveikis organizmui. Todėl labai svarbu pradėti dabar kai mes mokysimės šiuos technikos. Pirmojo lygio žemo intensyvumo treniruotes sudaro laisvo stiliaus žingsneliai, atliekami be choreografijos. Šios treniruotės skirtos pradedančioms, niekada nesportavusioms ar vyresnio amžiaus moterims, taip pat turinčioms viršsvorio ar sąnarių problemų. Antrojo lygio treniruotės – vidutinio intensyvumo, jungiant pagrindinius aerobikos žingsnelius, jos skirtos sportuojantiems, kuriems jau nuobodoka atlikti pavienius žingsnius. Toms, kurioms netinka ar nepatinka grupiniai aerobikos užsiėmimai, mes siūlome ugdyti ir gerinti savo ištvermę ir fizinę būklę treniruoklių salėje, kurioje rasite įvairius svarmenis ir treniruoklius. Mūsų sporto klubo treneriai parodys ir išmokys Jus, kaip taisyklingai reikia mankštintis, naudojant įvairias sporto inventoriaus priemones. Taip pat pas mus rasite gera nuotaika, modernią muziką ir puodelį arbatžolių arbatos.